Help & Support

Mijn betaling via domiciliëring werd geweigerd, wat nu

Als een betaling via domiciliëring geweigerd wordt, dan zal edpnet hiervan bericht ontvangen, waarna wij u via ticket informeren (het is mogelijk dat u misschien zelf eerder op de hoogte zal zijn van de weigering dan edpnet). U kan in afwachting van ons bericht, zelf contact opnemen met edpnet.

Betaal uw vervallen facturen zo snel als mogelijk met een overschrijving om mogelijke herinneringskosten en tijdelijke blokkering te vermijden. Onze betalingsgegevens kan u op onze factuur terugvinden of hieronder:

  • ING: IBAN: BE18 3632 2574 0965 - BIC: BBRUBEBB
edpnet cookies

Functioneel noodzakelijke en analytische cookies zijn minimaal nodig voor een goede werking van de edpnet website. Deze worden niet gebruikt om u als bezoeker op onze website te identificeren. Edpnet gebruikt ook commerciële/advertentiecookies die worden gebruikt om advertenties op websites van derden te personaliseren. Deze cookies zijn standaard uitgeschakeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ze hieronder in te schakelen. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor alle details.

Cookies instellen
Commerciële/advertentie cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Het is de bedoeling om edpnet-advertenties, die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker, weer te geven op derde partij websites. Wie deze derde partijen zijn, kan je lezen in onze Cookie Policy.
Minimale cookies accepteren